SlideShow

.

Billboard

0

Jawapan Yuna Mengenai Isu Kasut Kulit Babi

"My shoes r NOT pigskin lining. I don't sell leather shoes @iamjetfuelshop. If i wus i wudnt sell my shoes for rm60 saje it wudv been rm400!". Ini la jawapan Yuna yang aku petik dari Tweeter antara aku & dia. So, NO PIG yer.. Itu PVC. Tokey kasut dah mengesahkan. Seperti yang sedia maklum, Yuna ada bukak butik IAMJETFUELSHOP kat Subang Jaya. Aku tak pernah pi pon lagi.. hehehe..



Camne la aku leh tanya soalan bodoh ni, "...boleh buang tak titik2 tu..." wakakakakaka... lawak betul.. Aku memang tak reti sangat pasal kasut2 ni.. ingatkan dots tu pakai main lekat stiker je.. muahahaha.. maklum la pakai slipar jamban je.. orang kampung.. tapi aku tau la maksud 3 titik tu kulit ba alif ba ya...

Wokeh.. Ini panduan dan cara-cara bagaimana nak kenal pasti kasut kulit babi. Sumber dari http://www.halal.gov.my. Klik gambar untuk besarkan paparan.




Wallahu'alam bissawab...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Comments

Sampul Surat Hari Pertama || FDC

 
Web Analytics