SlideShow

.

Billboard

15

500 BLOG !

BEN ASHAARI 

500 Blog Bermula!

Serba sedikit mengenai Ejen 010 :

Mula mendaftar secara rasmi dengan Blogger.com pada Mei 2008.. tapi mula aktif pada September 2010 di blog saya satu lagi, Sampul Surat Hari Pertama || FDC. Berasal dari Taiping, Perak. Sekarang bekerja di Ipoh.. sektor awam.. Anak ke-3 dari 4 orang adik beradik. Di Facebook saya menggunakan nama ERIN DANIAL AZIM DANIA.. iaitu nama 4 orang anak saudara saya. Boleh add saya di http://www.facebook.com/2010md. Berumur 28 ++.. huhu..

Tujuan aku menjadi blogger :

  • nak meluahkan apa yang terpendam/terlintas di fikiran
  • berkongsi maklumat/pendapat
  • menambah kenalan
  • menambah pendapatan

15 comments:

BajinganCinta

gud luck..
:)

nice blog btw...

Mimiey.. (^-^)

slm kenal dr mimiey...

nasyieen.blogspot.com

Ejen 010

BajinganCinta: thanx..

Mimiey: hi..smlt bkenalan..

micky eyqa

salam perkenalan dr eyqa ^_^

Laili

salam perkenalan.
(dari segmen Ben Ashaari 500 Blog)

jom join Peraduan Teka Kek Secret Recipe di blog saya.

syira aka sepatu hijau

salam


cabaran kali ni mesti besh kan :)

follow ur blog :)

Myra Ayreen

salam kenal ....


saya salah seorang dari segmen ni ...


jenguk saya balik eyh !

http://myraayreenmurshemellow.blogspot.com/

suka cartoon

got ur blog from BA...
jejak ditinggalkan agar mudah untuk dijejaki...

Papa Mifz

salam kenal dr papa mifz yer..:)

mary ann ;)

jengah dari segmen abg ben jgk..
nak bw kat semua blog yg ada..hehehe

follow sini ya, jemput singgah belog sy jugak ;

Ejen 010

salam perkenalan semua.. bagus betul segmen BA ni.. sat² lagi nak jelajah blog korang lak =)

[senandunghatiku]

jalan2 dr blog Ben.slmt tahun baru..jom folo sye balik....

Ejen 010

slmt thn baru senandunghatiku..i'll follow u =)

Matika

mamat pun dh join..
salam perkenalan..

mamat dh ada blog baru..
http://luahan-hati-matika.blogspot.com/
jangan lupa follow aw..

Shaherah

hye hye..
Assalamualaikum.. ^_^
Salam perkenalan..

Kalau free, singgah lar blog shera..
http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Comments

Sampul Surat Hari Pertama || FDC

 
Web Analytics